Fórum Guildy Dragon Warriors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fórum Guildy Dragon Warriors

Ultima Online - Shard - Endor
 
PříjemPříjem  HledatHledat  Latest imagesLatest images  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 Lucius FLavius - HERETIC

Goto down 
+2
Baggio
Lucius Flaviuus
6 posters
AutorZpráva
Lucius Flaviuus
Plsák!
Plsák!



Poeet p?íspivku : 7
Char : heretik
Registration date : 17. 11. 08

Lucius FLavius - HERETIC Empty
PříspěvekPředmět: Lucius FLavius - HERETIC   Lucius FLavius - HERETIC Icon_minitimeMon Nov 17, 2008 12:40 am

Zdravim guildu DW
Me jmeno je Petr jsem z brna je mi 15 let studuji zakladni skolu v 9 rocniku zatim uspesne.
Moje konikcy jsou Florbal,fotbal,X box a Bike.
IN GAME:
Hlasim se k vam za postavu Heretic 25 lvl Jmenem Lucius Flavius (DROW)
Moje dalsi postavy jsou Ranger Aip 9 lvl casem vetsi prave sjem hoi zacal,Berk frenzy (LIGA) 20 lvl
Muj vztah k pvp?..no tak bavi me ne ze by mi neslo aspon si teda myslim ze nejsem nejhorsi ligu nezalezi mi ani na bodech ale pro zabaveni.
A co PVM no tak nejaky ten dung uz jsem prosel zadny extra bavi me chodit dungy i jsem denne online asi tak od 15:00 az nekdy do 0:00..ale z prestavakam jakoze de nu ven tak na hodku dve.
TS.VT.UOAM MAM..pripojeni internetu mam dobre zadne lagy.
Pusobil jsem v Guildach UnD,Hell,Hunters,Old...
Proc jsem odesel z byvalich guild?
UND-ROZPAD
HELL-ROZPAD
HUNTERS-NEAKTIVITA GUILDY
OLD-SPATNY KOLEKTIV
Cim by byla prinosem guilda a ja ji?
Tak spousta novejch lidi skusenosti i nejaky ty dungy expy
a ja pro guildy?..tak podpora v dungu novy clen v guilde,rekali a casme i trebas jezditka:)
RP:¨